BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Piedāvājam

infin/5SuperSevensFruits
5 Super Sevens & Fruits
Playson
Playson
5 Super Sevens & Fruits
infin/Fruits&Jokers100Lines
Fruits & Jokers: 100 Lines
Playson
Playson
Fruits & Jokers: 100 Lines
REĢISTRĀCIJA UN LIETOTĀJA KONTS

Tas ir pavisam vienkārši! Spiediet pogu “Reģistrēties”, tālāk ievadiet savus datus – vārdu, uzvārdu, norādiet savu e-pasta adresi, uzstādiet spēlētāja kontam paroli, kā arī norādiet savu mobilā telefona numuru. Kad būsiet ievadījis visus nepieciešamos datus, saņemsiet uz savu reģistrēto e-pasta adresi vēstuli, lai aktivizētu spēlētāja kontu. Tālāk sekojiet līdzi vēstulē noradītajiem soļiem, kurus izpildot, spēlētāja profils būs izveidots!

NB! Uzreiz pēc reģistrācijas būs nepieciešams veikt verifikāciju!

Verifikāciju varēsiet veikt savā profilā uzreiz pēc reģistrācijas. Lai to izdarītu būs nepieciešams sekot soļiem, kas norādīti profila sadaļā “Verifikācija”. Laicīgi sagatavojiet savu personu apliecinošo dokumentu un pārliecinieties, ka Jums pieejama kamera un esat labi apgaismotā vietā. Atceries, ka bez verifikācijas nevarēsi veikt iemaksu un sākt spēli!

Informācijas pārbaude var aizņemt līdz 3 dienām, ja esat izdarījis visu korekti, bet neesat vēl verificēts, sazinieties ar atbalsta komandu mājaslapā support@spelet.lv, vai čatā. Tuvākajā laikā Jūsu konts tiks verificēts. Pārbaudiet vai neesat saņēmis ziņu no atbalsta komandas savā e-pastā, pārliecinieties, ka esat veicis visas nepieciešamās darbības, lai verificētu savu spēlētāja kontu.

Ja nepieciešama personas datu maiņa, lūdzam, kopā ar pieteikumu nosūtīt arī personu apliecinošu dokumentu. Ja mainījusies dzīves vieta, lūdzam, iesūtīt apliecinošu dokumentu (t.i. īres līgums, komunālo pakalpojumu rēķins vai cits dokuments, kas pierāda Jūsu atrašanos konkrētajā adresē). Lai uzzinātu vairāk par to, kas ir nepieciešams, lai nomainītu reģistrācijas datus, rakstiet mums sistēmā, čatā vai uz e-pastu support@spelet.lv.

Pārliecinieties, ka pieslēdzoties spēlētāja kontam tiek ievadīta korekta informācija. Ja esat reģistrējies, norādot pirmo lielo burtu savā e-pastā, pieslēdzoties savam spēlētāja kontam šī informācija ir jāievada tādā pašā formātā.
Jūsu konta piekļuves var būt liegtas citu iemeslu dēļ:

  • iesaldēts konts, jo vairākkārtēji ievadīta nekorekta parole;
  • esat iekļāvis sevi pašatteikušos personu reģistrā;
  • tiek veikta nepieciešamā procesuālā darbība, piemēram, atvērts konts ar acīmredzamu fiktīvu personas identificējošu informāciju.
  • Pierakstīties vai atteikties no mārketinga sms vai e-pasta, vari savā profilā, atķeksējot vēlamos saziņas veidus. Ņem vērā, ka neatzīmējot visus komunikācijas veidus, vari palaist garām informāciju par bezriska griezieniem, cashback, un citiem bonusiem!

    Tavs pienākums saskaņā ar the the NILLTPFN likuma 28.pantu ir aizpildīt nepieciešamos klienta izpētes dokumentus.

    DEPOZĪTS UN IZMAKSAS

    Ieejiet savā spēlētāja profilā SPELET.LV mājaslapā. Pēc ielogošanās profilā, dodieties uz sadaļu “Iemaksa”. Izvēlieties apmaksas metodi, ar kuru vēlaties veikt iemaksu. Sekojiet instrukcijām, kuras norādītas izpeldošajā logā.

    Iemaksa var būt neveiksmīga dažādu iemeslu dēļ:

    • Nekorekti ievadīti kartes dati vai lietotāja numurs;

    • Nekorekti ievadīts 3-D secure dati;

    • Kontā nepietiek naudas;

    • Interneta savienojuma pārrāvums;

    • Maksājuma pakalpojuma sniedzēja kļūda.

    Ja neizdodas veikt iemaksu, ar kādu no maksājuma metodēm, pamēģiniet:

    • Veikt iemaksu no citas maksājuma metodes;

    • Sazināties ar savu kredītiestādi, kam pieder konkrētais bankas konts vai karte;

    • Iztīrīt pārlūkprogrammas sīkdatnes.

    Ja esi izmēģinājis visus variantus un joprojām neizdodas veikt sekmīgu iemaksu, sazinies ar mums, lai noskaidrotu situāciju un iespējamo risinājumu.

    Nē, jūs varat veikt iemasu tikai savā kontā. Vārdam uz Jūsu kartes vai bankas konta jāsakrīt ar vārdu uz kura reģistrēts lietotāja konts.

    SPELET.LV veic izmaksas darba dienas laikā no pirmdienas līdz piektdienai ieskaitot.

    Izmaksas uz bankām un kartēm var aizņemt no 1 līdz 3 darba dienām.

    SPĒLES

    Kazino spēļu sadaļā, mēs piedāvājam daudz dažādu spēļu no dažādiem spēļu provaideriem. Lai vieglāk orientētos un atrastu spēli, kuru vēlies spēlēt, Jums ir iespēja meklēt spēli ne tikai pēc tās nosaukuma, bet arī izmantojot plašu filtru funkciju, izvēloties dažādus segmentus un parametrus.

    Gadījumā, ja spēles laikā notiek jebkādas tehniskas problēmas, daži no Jūsu spēles raundiem var palikt nepabeigti. Lai gan parasti raunds tiks izspēlēts serverī, un laimests, ja tāds ir, tiks ieskaitīts jūsu bilancē.

    BONUSI

    Informācija par aktuālajiem piedāvājumiem tiek izsūtīta dažādos komunikācijas veidos, lai saņemtu informāciju par aktuālajiem SPELET.LV piedāvājumiem, savā spēlētāja profilā atzīmē, ka vēlies saņemt informāciju par īpašajiem piedāvājumiem, uzklikšķinot uz komunikācijas veidu, kurā Jums ir ērtāk saņemt informāciju par aktuālajiem piedāvājumiem.

    Ja piedāvājuma noteikumos nav atrunāts citādāk, katrs spēlētājs šo piedāvājumu var izmantot tikai vienu reizi, no viena klienta konta, vienas IP adreses vai mājsaimniecības.

    Lūdzu, ņemiet vērā, ka dalība piedāvājumos ir atkarīga no Lietošanas Noteikumu un atsevišķu īpašo piedāvājumu nosacījumu izpildes. Ja tiek ievēroti Lietošanas Noteikumi un ir veiksmīgi izpildīti visi konkrētā piedāvājuma nosacījumu, Jums būs iespēja piedalīties un saņemt konkrēto piedāvājumu. Jebkurš piedāvājums ir paredzēts izklaides nolūkam. Veicot pārbaudi, vai tiek ievēroti Lietošanas Noteikumi, īpašais piedāvājums un dalība turpmākajos īpašajos piedāvājumos var tikt liegta.

    Pirms uzsāc dalību piedāvājumos, iepazīsties ar tā nosacījumiem, kādā veidā vari saņemt bonusu.

    Var būt vairāki iemesli, kāpēc naudas atmaksa par īpašo piedāvājumu nav ieskaitīta Jūsu spēlētāja kontā:

    • Nav izpildīti visi nepieciešamie piedāvājuma nosacījumi;
    • Nav ievadīts vai ievadīts nekorekts piedāvājuma kods;
    • Ir notikusi sistēmas kļūda;
    • Jums ir liegta dalība piedāvājumos un par to tikāt informēts e-pastā.
    CITI JAUTĀJUMI

    Godīga spēle mums ir tik pat svarīga, kā uzticamas un godīgas ilgtermiņa attiecības ar mūsu klientiem. Tāpēc visus mūsu spēļu rezultātus ir iespējams pārbaudīt. Tas nozīmē, ka rezultātus nav iespējams viltot un spēlētāji tos var patstāvīgi pārbaudīt. Tā kā esam saņēmuši Latvijas licenci, garantējam, ka visas spēles ir godīgas, saņēmušas RNG licenci un tiek stingri kontrolētas.

    SVARĪGĀKIE JAUTĀJUMI
    Ja esiet aizmirsis paroli, klikšķiniet uz pogas “Aizmirsi paroli?”, un Jums tiks nosūtīts e-pasts ar paroles atjaunošanas linku. Seko līdzi instrukcijai, kas norādīta vēstulē, un varēsiet nomainīt paroli savam spēlētāja profilam.

    Lūdzu, pārbaudiet, vai aktivizācijas e-pasts no SPELET.LV nav atrodams citā e-pasta mapē, piemēram, reklāmas, spam vai citās sadaļās. Veicot reģistrāciju pārliecinieties, ka norādiet korektu e-pasta adresi. Ja tomēr esiet norādījis nekorektu e-pasta adresi, droši rakstiet SPELET.LV klientu atbalsta dienestam. Sazinoties ar SPELET.LV klientu atbalsta dienesta komandu, Jums būs iespēja nomainīt savu reģistrēto e-pasta adresi. Lai to izdarītu, būs jāveic dažas pavisam vienkāršas darbības no Jūsu puses.

    Sīkdatne ir neliela teksta datne, ko tīmekļa vietne saglabā Jūsu datorā vai mobilajā ierīcē, kad Jūs atveriet mājaslapu. Tā mājaslapai palīdz atcerēties Jūsu iestatījumus. Ar kešatmiņas palīdzību samazinās vidējais piekļūšanas laiks mājaslapai un palielinās kopējais sistēmas ātrums.

    Jo mājaslapa tiek pastāvīgi uzlabota, Jūsu pārlūkprogrammas saglabātās sīkdatnes, dati vai kešatmiņa iespējams ir novecojusi. Atverot mājaslapu no jauna, netiek pievienoti jaunie sīkdatnes dati vai kešatmiņa, līdz ar to mājaslapa var nedarboties tai paredzētajā veidā.

    Interneta kazino darbība ir ļoti atkarīga no interneta savienojuma kvalitātes un tehnoloģiskajiem risinājumiem. Lai veiksmīgi piedalītos interneta kazino piedāvātajā izklaidē, pārliecinieties, ka Jums ir nodrošināts labs interneta pārklājums, ātrums, savienojums, kas var ietekmēt izklaides pieredzi. Interneta kazino piedāvājums var būt ierobežots vai nepilnīgs kādās konkrētās ierīcēs vai operētājsistēmās un pārlūkprogrammās, tāpēc pārliecinieties, ka pārlūkprogrammas ir atjaunotas un ierīce atbalsta atsevišķas programmatūras.

    Mēs izmantojam sīkfailus, lai uzlabotu jūsu lietotāja pieredzi. Izmantojot mūsu vietni, jūs piekrītat mūsu Sīkdatņu politikai Sīkdatņu politikai